tirsdag 8. mars 2011

Lykkelig!

Ja, hva annet kan en TV-slave si.
Endelig kom dekoderen,

Aldri har jeg blitt så lykkelig for å se postmannen
ehhh....jeg mener postdama.

Endelig kan vi se TV igjen.
Men så, 
hva er det jeg ser;

PROGRAM IKKE TILGJENGLIG

hvafforno' ???
Jeg tror ikke mine egne øyne.
Kjenner at hjernen virkelig vrir seg
det riktig knaker inni hodet.
Tror jeg er på vei til å bli gal.
Vi orker ikke flere kvelder uten TV nå.
For barna MÅ jo snart få se BARNETV.

(Nå i disse VM tider har vi heiet frem nordmenn
ved å henge rundt radio'n og sett litt nett-tv.
Da veslemor plutselig sier:
"Jeg har bare lyst til å heie på barne-tv")

Nå har vi snart slitt ut en haug med DVD'r
det har vært gråt og latter.
Komedie og kjærlighet,
ja vi har til og med, i ren desperasjon,
sett på DVD med Lars Monsen.
Mye fin natur i Norge altså, ingenting og si på det.
Han Lars er til og med morsom til tider.

Men tenk på hvilke program vi går glipp av
vi hadde en oppramsing i går:
Farmen, 71 grader Nord, og ikke minst Frustrerte fruer....bare for å nevne noen.

Jeg hater å ringe
men må man så må man

Riks-TV here I come!!!!!
(ja, jeg kjente at pulsen begynte å stige, Hva nå lissom)

 og selvfølgelig :
Programkortet må stå i minst en time
før man får tilgang på programmene.
(jeg syns nå det burdet stått med store bokstaver et sted)



Da blir det TV-kveld på oss i kveld.
I hvert fall barne-tv.
(og sikkert litt Frustrerte fruer)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar