onsdag 2. februar 2011

Nødløsning

Ja, hva gjør man når kjøkkenet begynner å falle fra hverandre?????   Jo, da må man ty til  nødløsninger.



Akkurat nå har den ene døra på kjøkkeninredningen begynt å falle fra hverandre (flaut!!!!!!!).




Til min unskyldning så er inredningen gammel, og den er på vei ut. (Og som bilde viser, så har kjøkkenet begynt å finne veien ut sjøl...) Men planen for å plukke kjøkkenet fra hverandre er ikke akkurat nå.
Til sommer'n begynner vi å rive ut det gamle kjøkkenet, og i mellomtiden må jeg ty til en nødløsning som denne.
(det er kun denne ene foreløpig, ingen flere kriser på kjøkkenet akkurat nå)



Bort med døren, frem med en voksduk.
Jeg sydde et forheng og vips så ble det ikke så stor krise allikevel. 
(Kan ikke akkurat kalle det vakkert, men må man så må man....) 

Tror jeg skal pynte på forhenget i nedkant, men hadde ingenting for hånd akkurat i dag ;)
(grunnen til at det ble voksduk er at dette er rett under vasken og da måtte jeg ha noe som tålte vann)

Dette kan vi leve med i noen uker frem til vi får nytt kjøkken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar